Gösterim: 1694

Mimarlar Odası Bandırma Temsilciliğinden Fakültemize Nezaket Ziyareti

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Dekanlığı, 17 Haziran 2026 Çarşamba günü Mimarlar Odası Bandırma Temsilciliği heyetini ağırladı.

Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Eylem Güzel’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen ziyarete, Mimarlar Odası Bandırma Temsilciliği Başkanı Çağrı Aldemir ile yönetim kurulu üyeleri Tuğba Karadağ, Oğuzhan Şahin, Uğurcan Hayırlı, Pınar Yaman ve Şevval Uysal Taş katıldı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, üniversite ile meslek kuruluşları arasındaki iş birliğinin geliştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. Kent, tasarım, kültür ve sanat ekseninde gerçekleştirilebilecek ortak etkinlikler, seminerler, söyleşiler, atölye çalışmaları ve çeşitli organizasyonlar hakkında fikir alışverişi yapıldı. Ayrıca, fakültenin akademik ve kültürel faaliyetlerine katkı sağlayabilecek iş birliği olanakları ele alındı.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Dekan Prof. Dr. Eylem Güzel, Mimarlar Odası Bandırma Temsilciliği heyetine nazik ziyaretleri için teşekkür ederek, üniversite ile meslek kuruluşları arasındaki iletişim ve dayanışmanın önemine vurgu yaptı.

Mimarlar Odası Bandırma Temsilciliği Başkanı Çağrı Aldemir de misafirperverliklerinden dolayı Dekan Prof. Dr. Eylem Güzel’e teşekkür ederek, ilerleyen süreçte ortak etkinlikler ve sosyal-kültürel organizasyonlarda bir araya gelmekten memnuniyet duyacaklarını ifade etti.

Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılması ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.


Fotoğraflar